مصاحبه آرشیو خبر ها
از این قرعه کاملا راضی هستیم

از این قرعه کاملا راضی هستیم

پاول ندود از رویارویی یوونتوس با بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان ابراز رضایت کرده و مدعی شده یوونتوس باید به توانایی های خود برای شکست این رقیب اسپانیایی تکیه کند.

 

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ساعاتی پیش انجام شد که طی آن تیم بارسلونا به عنوان رقیب بوونتوس معرفی شد. اما در حالی که شاید همگان از سخت بودن این قرعه صحبت کنند، پاول ندود معتقد است باشگاه یوونتوس از این قرعه رضایت دارد ولی برای شکست بارسلونا باید در بهترین وضعیت قرار داشته باشند:

 

من فکر نمی کنم به دنبال انتقام گیری باشیم ولی رویارویی با بارسلونا جذاب است. آنها یکی از بهترین تیم ها هستند که فوتبال زیبایی ارائه می کنند. ما باید به زمان حال نگاه کنیم و می دانیم که ما هم قدرتمند هستیم. ما باید با بهترین نفرات و در بهترین فرم با آنها به رقابت بپردازیم. من فکر می کنم ما پیشرفت قابل مشخصی داشته ایم.

 

ندود ادامه داد:

 

این بازی در زمان درستی برای ما پیش آمده و من با تراپاتونی موافقم که یوونتوس باید به خودش نگاه کند. ما باید از قدرت خودمان آگاهی داشته باشیم و نباید بیش از اندازه تیم حریف را قدرتمند در نظر بگیریم که در این صورت ترس بر ما غلبه خواهد کرد. دیبالا و بونوچی می خواستند با بارسلونا روبرو شویم ولی دنی آلوز این را نمی خواست.

 

یوونتوس از این قرعه رضایت دارد؟

 

ما از این قرعه راضی هستیم و تنها تیم ایتالیایی حاضر در این رقابت ها هستیم که باعث افتخار ماست. اما ایتالیا باید تیم های بیشتری داشته باشد چون به آن نیاز داریم. در چنین مسابقاتی اولویت بازی خانگی و خارج از خانه چندان اهمیت ندارد و شما باید همیشه در بهترین وضعیت قرار داشته باشید. یوونتوس کاملا آماده رویارویی با بارسلونا است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: